Monday 25 April 2011

Fathy Amany

Alhamdullilah at last saya dapat create my own blog..not bad jugak mulanye ingatkan susah nk create blog ni rupa-rupanya x la sesusah mane.Saya ni mmg suka baca blog.Blog yg mula-mula saya baca ialah pada tahun lepas "bride tale and her white lace dreaming",'Metamorphosis of my life and others.Blog tu sangat membantu time saya tengah upside down prepared for wed.Melalui blog wlt (white lace tale),fathyiah(metamorfosis) and others saya dapat menambah kenalan(siap minta bermacam advice lagi) and sharing idea.Thanx a lot dear!
Actually Fathy amany is soon to be my niece name.InsyaALLAH my sis will be deliver early june ni.
Saya doakan yg terbaik buat my sis and my niece to be. But i'm a bit jealous with her since she realy easy to conceived..hehehhe sorry anya jangan marah.
Rezeki dari ALLAH kn hanya ALLAH sahaja yang berhak utk menentukan siapa yg layak diberikanNya.
Anyway saya xkan berputus asa...


p/s:AJA AJA FIGHTHING

No comments: