Friday 11 November 2011

Thanx dearie friend

Semangat pagi-pagi lagi meng'update' blog hehhehe..Nk cite ttg date yg diaturkan utk berjumpe kawan blogger..Thanx melur roslan sbb sudi jmpe ngn saya..Actually saya rajin beremail ngn FB melur ni bertanya itu dan ini almaklumla previously kes dia sama ngn kes saya maka lebih senang la saya bercerita dgn melur..Kebetulan yang sangat baik bagi saya sbb rumah MIL dia satu taman ngn MIL saya..Hehehe so bertambah senang la keje saya ajak je dia  pi dating kat taman dpn rmh..Since xpernah g taman tu xtau la plak yg taman tu xde bangku utk kitorg lepak..Actually malu nk ajak melur dtg rumah takut dia reject but nampak ok je melur ni so saya invite dia datang rumah..Sempat la kami berchit chat sejam lebih..
To melur roslan thanx again kalo ada rezeki kita plan jmpe lagi ye...

2 comments:

melur.roslan said...

anne: hey..kita pon syiok dpt jumpa awk..mmg peramah ek awak..nnt kalo jumpa lagi kita hang out kat luar la plak..hr tue xde kete..hehe..5hb dec nie sy ade kat serdang lagi..sabtu ahad tue dah ade kot..kalo awak blk serdang roger kita ek.. =) nice to meet u dear anne./.

fathy amany said...

hehehhe mell

dh terbiasa jaD customer service tu pasai la peramah hehehhe..ntah la mell tgk jgk kalo agak2 bole masuk ngn org tu..terautomatic jaD peramah...orait nnt ape2 hal roger k