Thursday 16 February 2012

Aku keliru....


"Ya Allah,
aku memohon petunjuk daripadaMu dengan ilmuMu dan aku memohon ketentuan daripadaMu dengan kekuasaanMu dan aku memohon daripadaMu akan limpah kurniaanMu yang besar. Sesungguhnya Engkau Maha Berkuasa sedangkan aku tidak berkuasa dan Engkau Maha Mengetahui sedangkan aku tidak mengetahui dan Engkaulah Yang Maha Mengetahu segala perkara yang ghaib"..

Sebahagian doa solat istikharah solat minta petunjuk dari ALLAH supaya keputusan yang kita ambil tepat.Tu la baru buat 1 hari seelok2 nya buat 3 hari berturut2..Actually saya dapat further study kat Johor ye la since xkeroje saya mintak la further study once bila dh dpt keliru plak nk pg k x...jauh tu johor..banyak giler benda kena pk..terlintas gak kat kepala ni..dok dkt ngn husband pon payah nk lekat kalo dok jauh camne ye..taP pk balik sume tu rezeki xkira la dok jauh k dkt k kalo dh nk dapat tu dapat jugak...ermmm..macam mane ye??

2 comments:

puanstoberi said...

Btul kata Amani tu. Semua tu rezeki. Ada opismet akak ni, dulu jarak jauh gak asben dia. Lekat gak..
Tkpe yunk, seme tu rezeki. Mungkin Allah da tentukan utk Amani blaja dulu. Mana lah tau kan, ada rezeki abis blaja nati dpt baby lak.
Apa pun, istikarah, tp rezeki dpt sambung tu pun dari Allah juga, hanya Dia yg Mengetahui sebaliknya. :)

Oh, berkenaan Citygate HK tu, a'ah, Citygate tu bebtul kuar kat stesen TUn Chung. Tak perlu kuar mana pun. Sampai je terus masuk. Tk pegi ke tu ari? :)

fathy amany said...

tu la kekda...kita pon rasa kita akan p further study tu..hehehe btol jgk further study tu pon rezeki jgk kan kekda..anyway thanks kekda..Aah tu la ari tu kita xsempat nk survey citygate tu tangmane ingat kan jauh.. sbb kita dok guangzhou pegi disney tu pon pergi pagi balik mlm xsempat explore ape yg ada kat HK huhuh ruginye..tgk pic kekda sgt menarik